Na slovenski trg sta prispela dva nova električna leva. Peugeot je namreč predstavil električni različici modelov 208 in 2008.
Zunanjost odlikuje prepoznaven Peugeotov oblikovalski slog, ki smo ga srečali že pri različicah s konvencionalnim pogonom, električni značaj pa razkriva ikonografija ob straneh in na zadnjem delu. Te podrobnosti pa so tudi edino, kar električno Dvestoosmico in Dvatisočosmico loči od njunih bencinskih ali dizelskih bratov. Tudi v notranjosti najdemo že znan iCockpit in intuitivno zasnovo voznikovega okolja.
Električna Levčka sta zgrajena na CMP platformi, na katero je integriran električni sklop, baterije pa so nameščene v dno vozila pod sedeže. Zaradi takšne konstrukcije ostaja prostor v kabini enak kot pri konvencionalni različici, stabilnost vozila pa je zaradi nižjega težišča večja.
Pod pokrovom motorja je 100-kilovatni elektromotor, ki ga napaja 50 kWh baterija, kar naj bi po WLTP zadostovalo za 340 kilometrov vožnje. Serijsko je vključen 11-kilovatni trifazni polnilnik, podprto pa je tudi polnjenje z največjo močjo 100 kW na hitri polnilnici, kjer se baterija do 80 odstotkov napolni v 30 minutah. V serijski opremi je vključena tudi toplotna črpalka, ki poveča doseg za okoli 50 km.
Električna vozila trenutno predstavljajo le majhen delež prodanih Peugeotovih vozil. V obdobju od januarja do aprila letos se je za nakup povsem električnega Peugeota odločilo le 2,93 odstotka kupcev, skoraj 30 odstotkov je izbralo dizelski pogon, največ kupcev, kar dve tretjini, pa je prepričala bencinska različica.
V svoji električni ofenzivi se Peugeot poslužuje argumenta petih ničel: nič hrupa, nič vibracij, nič prestavljanja, nič emisij med vožnjo in nič vonja po gorivu. S svojo električno floto nagovarjajo predvsem navdušence nad sodobno tehnologijo ter podjetja, javne ustanove in turistične ponudnike, ki v svojih dejavnostih poudarjajo ekološko komponento. Z novima modeloma želijo tržni delež nizko-emisijskih vozil izenačiti s tržnim deležem ostalih osebnih vozil ter povečati prepoznavnost znamke in postati vodilna znamka pri prodaji teh vozil.
In cena? Za najmanjšega električnega Levčka, Peugeot e-208 Active, bo kupec odštel 23.990, za njegovega večjega brata, Peugeot e-2008 Active, pa 26.490. Oba zneska že vključujeta subvencijo eko sklada v višini 4.500 za fizične osebe in velja v primeru nakupa s pomočjo Peugeot Financiranja. Ob nakupu dobi kupec še bonus v vrednosti 1000 evrov za nakup domače polnilne postaje ter dve leti pogodbene garancije in tri leta podaljšanega jamstva FlexCare oziroma do 100.000 km.
Prijava omogoča lažje komentiranje.