Kazen je morda ekstremna, a hude težave zahtevajo odločno ukrepanje.
V idealnem svetu bi si vsi udeleženci v prometu delili cesto v miru in harmoniji. Resničnost pa je daleč od tega. Vozniki motornih vozil vidijo kolesarje kot nadlego, kolesarji pa se razburjajo nad nestrpnimi vozniki. Oblasti skušajo nekoliko več reda vnesti z vzpostavitvijo kolesarske infrastrukture, a še vedno se najdejo kolesarji, ki raje uporabljajo kar cesto. V Maleziji, kjer je ta težava očitno precej pereča, so se oblasti odločile za radikalen pristop.
Kolesarji, ki v Maleziji uporabljajo cesto, namenjeno motornemu prometu, so lahko kaznovani s precej hudo kaznijo. Doleti jih lahko globa v višini do 1.200 dolarjev ali pa leto dni zaporne kazni. Gre za dopolnitev zakonov iz leta 1987 in 1959. Slednji tudi določa obvezno prednjo in zadnjo luč ter zvonec na kolesu. Če kolo teh elementov nima, je kolesar kaznovan s 480 dolarji ali do šest mesecev zaporne kazni, lahko pa mu policija tudi zaseže kolo.
Za zaostritev kazni se je Malezija odločila po pojavu vse več posnetkov na družabnih omrežjih, ki prikazujejo skupine kolesarjev med nevarno vožnjo. Zaporna kazen za kolesarski prekršek se morda zdi ekstremna, a v Maleziji so kolesarske nesreče huda težava. Do konca septembra se jih je v letošnjem letu zgodilo 150, med njimi jih je bilo 71 s smrtnimi žrtvami.
Prijava omogoča lažje komentiranje.