Občutek prestiža na dosegu roke
Mazda3 X186 GT Plus
Občutek prestiža na dosegu roke
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
16.01.2022 18:53

Mazda3 se ponaša s številnimi atributi, med katerimi najbolj izstopa razmerje med ceno in kvaliteto.

Urša Prosenjak

Mazda3 je na trgu že skoraj dve desetletji, njeni začetki pa segajo še dlje, v leto 1963, ko je nastala njena predhodnica Mazda Familia 800 in 1000, ki se je od tretje do osme generacije imenovala Mazda 323. Zadnja, osma generacija se je predstavila leta 1998, leta 2003 pa je na svet prišla prva generacija sodobne Mazde3. Pet let kasneje jo je zamenjala druga generacija, leta 2013 tretja in leta 2019 aktualna četrta, v vseh generacijah pa je na voljo kot limuzina in kombi limuzina.

Občutek prestiža na dosegu roke

Kombilimuzinska Mazda3 ima privlačne športne linije s podaljšanim prednjim delom, ki se zaključuje z značilno masko znamke, zadnji del pa je zaobljeno prisekan. Zunanjost v črnem odtenku Jet Black ji daje pridih elegance zahoda in skrivnostnosti vzhoda, kar tudi sicer ponazarja njen karakter.

Podobno je v notranjosti, ki se precej pomika k nemškim standardom dojemanja prostora, vseeno pa ostaja prepoznavno japonska. Infotainment zaslon je pomaknjen nekoliko globlje, ker pa ga upravljamo z gumbom na sredinski konzoli in ne z dotikom, njegova oddaljenost ne predstavlja težave. Digitalni zaslon za volanom je dobro pregleden, informacije o trenutni hitrosti pa spremljamo na projekcijskem head-up zaslonu. Omeniti velja še ogrevanje volana in sedežev.

Občutek prestiža na dosegu roke

Udobje za volanom dobi prave razsežnosti, ko zaženemo motor. Ta je dvolitrski bencinski e-Skyactiv G z blago hibridno tehnologijo in z močjo 110 kW, povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Posebnost motorja Skyactiv je tehnologija nadzorovanega kompresijskega vžiga goriva brez svečke, pri nizkih vrtljajih deluje z vžigalno svečko, v srednjih pa je vžig kompresijski kot pri dizlu in obljublja manjšo porabo, ki je bila v našem primeru 6 litrov na 100 kilometrov. Pogon v kombinaciji z natančnim volanom in uravnoteženim podvozjem omogoča udobno potovanje potnikom in zabavno ter po želji tudi športnejšo vožnjo vozniku. Z asistenčnimi sistemi, ki vključujejo sistem za preprečevanje naleta z zaznavanjem pešcev, pomoč pri zaviranju, prepoznavanje prometnih znakov, nadzor mrtvih kotov z opozarjanjem na promet za vozilom in številne druge, je vožnja tudi varna, vzvratna kamera in parkirni senzorji pa poskrbijo tudi za brezskrbno parkiranje. Senzorji so sicer nekoliko preveč diskretni, saj se oglasijo razmeroma pozno, vendar če se tega zavedamo, ne bi smeli imeti težav.

Občutek prestiža na dosegu roke

Za osnovno različico Mazde3 je potrebno odšteti 24.490 evrov, naše testno vozilo pa je imelo še dodatno opremo Sound paket z zvočnim sistemom Bose in 12 zvočniki za 600 evrov in Style paket, ki med drugim vsebuje adaptivne LED žaromete, zadnja zatemnjena stekla in samodejno zatemnitev vzvratnega ogledala, za 1.100 evrov ter odtenek karoserije Jet Black za 450 evrov. Končna cena znaša 26.640 evrov.

Mazda3 se z vsem, kar ponuja, močno približuje premijskemu razredu, še vedno pa ostaja cenovno dostopna in kot taka je dobra izbira za ljudi z dragim okusom in tanjšo denarnico.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2021 NjenAvto