Honda HR-V se vrača s tretjo generacijo in hibridnim pogonom.
Japonski terenec je zgrajen na novi platformi, ki omogoča vgradnjo hibridnega pogona, v skladu s sodobnimi oblikovalskimi smernicami pa se prenovljena tudi zunanjost, zlasti v sprednjem delu, kjer izstopa maska v barvi karoserije ter pokrov motorja, ki s svojo obliko pomaga vozniku določati mere avta. Z novo generacijo se je HR-V nekoliko podaljšal in razširil, v dolžino meri 4,34 metra, obenem pa se je nekoliko znižal in meri v višino 1,58 metra.
Notranjost je prostorna, k občutku zračnosti in svetlobe prispevajo tudi velike steklene površine z dodatnim steklenim predelom ob A stebričku za zmanjšanje mrtvega kota. Občutek zračnosti in prostornosti je še dodatno okrepljen z novim sistemom za difuzijo zraka, ki ustvarja zaveso svežega zraka, ki prihaja iz zračnikov v obliki črke L, nameščenih v zgornjih kotih armaturne plošče, kar omogoča ugodne klimatske pogoje tudi potnikom na zadnjih sedežih.
Pod pokrovom se nahaja dvomotorni e:HEV pogon, ki je prvič vgrajen v HR-V. Pogonski sklop e:HEV je sestavljen iz dveh kompaktnih elektromotorjev, ki delujeta skupaj z Atkinsonovim ciklom 1,5-litrskega bencinskega motorja DOHC i-VTEC, litij-ionske baterije in inovativnega menjalnika s fiksno prestavo, ki je povezan z enoto za krmiljenje moči. Inteligentna elektronska krmilna enota samodejno in nenehno preklaplja med električnim pogonom, hibridnim pogonom ali motornim pogonom, da zagotovi najučinkovitejši način vožnje v vsaki situaciji.
Na slovenske ceste bo predvidoma do konca leta zapeljalo dobrih sto primerkov Honde HR-V, polovica jih je že na zalogi, čakalna doba za nova naročila pa je 6 mesecev. Kupci lahko izbirajo med tremi paketi opreme, začetna cena pa znaša slabih 29.000 evrov.
Prijava omogoča lažje komentiranje.