Ford S-Max je eden redkih enoprostorcev, ki še vztrajajo na trgu.
Nekdanji sinonim za družinski avto se je pri večini proizvajalcev umaknil vse bolj priljubljenim križancem, pri Fordu pa se elegantnemu in vsestranskemu enoprostorcu ne le niso odrekli, pač pa so ga celo nadgradili z novo tehnologijo in sodobnimi potezami.
Športno oblikovana zunanjost skoraj skrije njegov značaj enoprostorca. Ta pride do izraza predvsem v notranjosti, ki je prostorna in prilagodljiva.
V novi generaciji je S-Max dobil hibridni pogon, ki omogoča športno vozno izkušnjo z zmanjšanimi izpusti. Pod pokrovom motorja je kombinacija 2,5-litrskega bencinskega motorja in elektromotorja, ki ga napaja 1,1-kWh litij-ionska baterija. Baterijo samodejno polnita tako bencinski motor kot tehnologija regenerativnega polnjenja pri zaviranju. Pogonski sklop FHEV je s svojo nizko porabo goriva konkurent dizelskemu pogonu, med električnim in bencinskim motorjem pa preklaplja skoraj neslišno.
Novi S-Max je opremljen s paketom sodobnih asistenčnih sistemov, voznik pa lahko z različnimi funkcijami upravlja s pomočjo 10-palčnega infotainmenta na vrhu sredinske konzole. FordPass Connect prek mobilne aplikacije FordPass omogoča funkcije za daljinsko upravljanje, vključno z zaklepanjem in odklepanjem vrat, informacijami o stanju in iskalnikom vozila.
Cena novega S-MAX Titanium FHEV, 2.5 Duratec Hybrid 140kW z brezstopenjskim samodejnim menjalnikom se začenja pri 33.680 evrih s popustom in financiranjem, redna cena pa znaša slabih 39.000.
Prijava omogoča lažje komentiranje.