

V Slovenijo je prispela nova premijska avtomobilska znamka, ki bo s svojim športnim modelom navdušila voznike, ki znajo uživati v življenju (in vožnji) in ki želijo s svojim avtomobilom stkati intimno vez.
Alpine je Renaultova športna in prestižna znamka, razvita iz dediščine kultnega modela sedemdesetih let prejšnjega stoletja, ki je svoj status legendarnega malega športnika dobil prav na francoskih alpskih cestah, po katerih je tudi dobil ime. In tudi sodobni Alpine je narejen za alpske ceste. Tudi tiste v slovenskih Alpah. Slovenija je celo eden izmed prvih trgov, kjer bo Alpine iskal nove kupce.
Francoska znamka temelji na filozofiji agilnosti, čutnosti in simbioze z voznikom. Mali športnik je natančen in vodljiv, kar mu omogoča izjemno okretnost, njegov dizajn pa je navdihnila zgodovina športnih uspehov znamke in s svojimi čistimi linijami vzbudi čustven odziv opazovalca že ob prvem pogledu. Notranjost je zasnovana s ciljem, da ponudi vozniku občutek zlitosti z avtom.

Alpine prihaja k nam le z enim modelom, A110, ki pa je na voljo v treh izvedbah. Poleg vstopnega modela sta tu še zmogljivejši različici S in GT. Osnovna linija je zelo gladka, kar pomeni nizek zračni upor v kombinaciji z nizko potisno silo k tlom, kar je pomemben del njegovega športnega značaja. Obenem ga odlikuje nizka teža – konstrukcija je kar 96-odstotno aluminijasta, kar pomeni okoli 1100 kilogramov optimalno razporejene teže. Omeniti velja tudi varnostno kletko in večvodilno vzmetenje double wishbone. K nizki teži prispevajo tudi monoskeletni karbonski sedeži. Za pogon skrbi sredinsko nameščen 1,8-litrski štirivaljnik, ki pri vstopni različici proizvaja 185 kW, v primeru različic S in GT pa celih 221 kW. Zahvaljujoč nizki teži potrebuje do stotice le 4,1 sekunde.
Ob prvih kilometrih za pokušino sem se na lastne oči, ušesa in tudi vse ostalo prepričala, da A110 več kot natančno sledi Alpinovi filozofiji. Čeprav mi je ljubši višji položaj sedenja, sem se za volanom počutila udobno in prijetno, vožnja okoli blejskega jezera in skozi bližnje ovinke je bila zanesljiva in sproščujoča, pa tudi pozornost vzbujajoča. Prikupen in elegantni športnik je privlačil poglede sprehajalcev in ostalih voznikov celo v turističnem kraju, kjer eksotični in razkošni avtomobili niti niso takšna redkost. Nekaj opazovalcev je malega dvoseda celo ovekovečilo s telefonom.

Za osnovni model bo potrebno odšteti 61.000 evrov, cena različic S in GT pa se začenja pri 72.000 evrih. Visoka cena je sicer Alpinova manj všečna lastnost, obenem pa je zagotovilo, da se bodo za avto, ki je namenjen zgolj zabavi in užitku med vožnjo, odločili le pravi avtomobilski entuziasti, ki znajo uživati v preprostih stvareh, kot je solo (ali največ v dvoje) vožnja po gorskih cestah.
Za zdaj edini slovenski trgovec je dosedanji specialistu za prodajo Renault Sport izdelkov, podjetje ASP iz Lesc na Gorenjskem. V letošnjem letu pričakujejo prodajo med 20 in 25 avtomobilov.

Alpine A110 pa je še zadnji povsem bencinski model te znamke. V prodaji bo ostal do leta 2026, do takrat pa Alpine že pripravlja nov projekt, ki so ga poimenovali 100% Electric Dream Garage, ki bo prinašal tri popolnoma nove povsem električne modele z zelo specifično tehnologijo, ki bo zagotavljala športni značaj avta tudi ob električnem pogonu.
Prijava omogoča lažje komentiranje.