Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Od avta za mlade do avta za mlade po srcu
Renault Twingo E-Tech Electric Intens R80
Od avta za mlade do avta za mlade po srcu
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
27.04.2022 00:02

Kako se je z električnim Twingom ujela starejša voznica, ki na francoskega malčka prisega že četrt stoletja?

Urša Prosenjak

Renaultov malček bo v letošnjem letu dopolnil 30 let, kar je za model dolga doba. Razumljivo je, da je v tem času doživel korenite spremembe, zaradi katerih ima s pradedkom skupno skorajda le še ime. Ena izmed večjih sprememb je možnost električnega pogona, kakršnega je imel naš tokratni malček.

Če je mali Francoz med prvo in drugo generacijo nekako odrasel, se iz uporniškega avtomobilčka, ki je namerno želel izstopati, razvil v avto zrelejših linij, bolj podoben »običajnim«, večjim avtomobilom, je s tretjo generacijo nadaljeval svojo preobrazbo korak dlje. Čeprav so spremembe načeloma dobre in prej ali slej nujne, pa se pri Twingu človek vseeno vpraša, ali so bile res potrebne. Zanimalo me je, kako avto, v kakršnega je dozorel mali upornik, doživlja dolgoletna voznica Twinga prve in druge generacije, zato sem ga predstavila svoji mami.

Svojega prvega Twinga je mama namreč kupila le nekaj let po prihodu malčka na trg. V prvi generaciji je malček, ki je dobil ime iz besed twist, swing in tango, utelešal zabavnost in aktivnost. Med njegovimi posebej poudarjenimi odlikami je bila izstopajoča zunanjost z barvitimi gumbi v notranjosti, potniška kabina je bila glede na njegove dimenzije izjemno prostorna, prtljažnik pa je omogočal prevoz praktično česarkoli.

Od avta za mlade do avta za mlade po srcu

Ko sem mami pokazala Twinga tretje generacije, se ji je sicer zdel že na prvi pogled prikupen, vendar je priznala, da niti malo ni podoben predhodniku iz druge ali celo prve generacije. Opazila pa je pomembno pridobitev – zadnja vrata, ki precej olajšajo vkrcavanje najmlajših potnikov ali pa odlaganje torbice in nakupovalnih vrečk na zadnje sedeže.

»Novi elekrični Twingo je popolnoma drugačen avto od tistega iz devetdesetih let, ampak je kar primerna izbira za nekdanje lastnike prve ali druge generacije, ki smo danes že starejši in ne rabimo prostornega avta. Prtljažnik skupaj z zadnjimi sedeži ponuja dovolj prostora, da v njem pripeljemo domov večji nakup živil iz trgovine, kakšne večje predmete mi pa tako ali tako pripeljejo z dostavo. V njem se sedi visoko, kar mi je všeč, zaradi električnega pogona pa ima dober pospešek, kar je koristno v križiščih in v mestu,« je po kratki vožnji z električnim malčkom povedala sicer ponosna lastnica Twinga druge generacije.

Od avta za mlade do avta za mlade po srcu

Razmeroma skromen električni doseg, ki ob optimalnih voznih pogojih, torej pri zunanjih temperaturah med 15 in 20 stopinj Celzija omogoča okoli 150 kilometrov, se ji ni zdel moteč. »V svojih letih ne vozim rada daleč, ne hodim na daljša potovanja, za po mestu in okolici pa je 150 kilometrov dosega veliko in lahko zadošča tudi za več dni,« je pojasnila.

V novi generaciji ima Twingo tudi precej več asistenčnih sistemov. Mami je bila še posebej všeč kamera za pomoč pri vzvratni vožnji: »Vožnja in parkiranje sta veliko lažja, če se ni treba obračati nazaj, kar je v zrelejših letih včasih kar težko.«

Sicer pa je pohvalila vozne lastnosti električnega malčka. Ohranil je namreč okretnost predhodnikov, njegov obračalni krog je s 5,2 m najmanjši v razredu in ga obrnemo praktično na mestu. Zaradi skromnih dimenzij ga lahko parkiramo kjerkoli ali pa se izvijemo iz še tako tesnega prostorčka. »Parkiranje v mestu s Twingom nikoli ni bilo težko in tako je očitno še danes.«

Seveda pa je morebitno lastništvo električnega avta kljub vsemu pogojeno z lastno polnilnico in garažo, sicer nas lahko v hladnem jutru pričaka celo 20 odstotkov bolj prazna baterija, kot je bila zvečer, večino časa pa bomo preživeli v načrtovanju, kdaj in kje bomo našli 2 uri časa za polnjenje baterije na javni polnilnici.

Od avta za mlade do avta za mlade po srcu

Mali Twingo je generacijski avto, ki je dosegel določeno življenjsko obdobje. Svoje avanture je pustil v devetdesetih letih prejšnjega stoletja, zdaj pa je napočil čas, kjer na okolju prijazen (recimo) način pelje vnuke v park in na sladoled. Še vedno je zabaven in aktiven avto, s katerim lahko uživamo, vendar so aktivnosti, zabava in užitki danes drugačni. Z drugimi besedami, električni Twingo je še danes pisan na kožo svojim nekdanjim voznikom.

Kupcem, ki se bodo odločili za nakup električnega Twinga, je na voljo subvencija v višini  4.500 evrov. Osnovna cena s popustom je 21.990 evrov, v dodatkih smo imeli še biserno belo barvo, sistem za pomoč pri parkiranju s kamero zadaj, navigacijo, 16-palčna lita platišča in kabel za polnjenje doma, skupaj z dodatki je cena prišla do 24.140 evrov. Ob odločitvi za eko kredit ga kupec lahko odpelje že za 99 evrov na mesec.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto