Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Galaktični bojevnik iz dežele vzhajajočega sonca
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4 4WD Diamond
Galaktični bojevnik iz dežele vzhajajočega sonca
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
29.06.2022 13:50

Nova generacija Mitsubishijevega terenca predstavlja velik korak v električno prihodnost.

Urša Prosenjak

Stormtrooperji so bili elitna vojska galaktičnega imperija, vedno prisotni opomnik absolutne moči cesarja Palpatina, izvrševalci njegove volje z učinkovitimi in brutalnimi taktikami, na vrhuncu Imperija pa so postali simbol najvišje avtoritete. Od ostalih vojaških enot so se razlikovali po ikoničnem belem oklepu.

Prav ta karakteristika je v mojih mislih vzbudila to asociacijo, ko sem zagledala prenovljeni Mitsubishi Eclipse Cross. Snežno bela zunanjost s široko črno masko, rahlo poševnimi žarometi in kromiranimi vstavki me je nemudoma spomnila na elitnega imperialnega vojaka. V primerjavi s prejšnjo generacijo je poleg osveženega in posodobljenega videza pridobil tudi 14 centimetrov dolžine.

Galaktični bojevnik iz dežele vzhajajočega sonca

Prenova je še opaznejša v notranjosti, kjer pozornost pritegne velik infotainment zaslon z obiljem funkcij, med drugim omogoča tudi povezljivost z aplikacijo na telefonu uporabnika, kar omogoča oddaljen vpogled v določene podatke o avtomobilu. Sicer je v potniški kabini opaziti ravnovesje med analognim in digitalnim, kvalitetni materiali in dobra preglednost pa prinašajo spodobno mero udobja med vožnjo. Pohvaliti moram tudi ergonomijo voznikovega mesta. Prtljažnik ne spada med največje, v osnovi meri le 359 litrov, lahko pa ga s podrtjem sedežev povečamo na 1108 litrov. Vzrok tiči v baterijah in zadnjem elektromotorju, ki sta nameščena pod njim.

Že po nekaj kilometrih vožnje se elitni vojak Galaktičnega Imperija ponovno pojavi v mojih mislih. S svojimi voznimi lastnosti in obnašanjem na cesti Eclipse Cross kar precej ustreza opisu Stromtrooperja. Za volanom se počutim zanesljivo, varno, celo dominantno in avtoritativno. Morda ne ravno kot cesar Palpatine, bolj kot Darth Vader, ki mi je bil vedno pri srcu. Na ostale udeležence v prometu gledam zaradi višjega položaja sedenja dobesedno zviška, na avtocesti pa tako ali tako lahko le na kratko občudujejo mojo zadnjico, preden jim izginem na obzorju. Šalo na stran, s pospeškom 11 sekund do stotice ni ravno dirkalnik, a glede na svoji dve toni teže vendarle dostojno premaguje hitrost, če se znajdemo v zagati brezpotij, pa je tu štirikolesni pogon. Za to ima zasluge druščina 2,4-litrskega bencinskega motorja in dveh elektromotorjev, ki sta zadolžena vsak za eno pogonsko os, skupna sistemska moč hibridnega pogona pa je 138 kW. Kar se morda ne sliši veliko, je pa dovolj, da opravi svoje delo.

Galaktični bojevnik iz dežele vzhajajočega sonca

Če se prihoda imperialne vojske na prizorišče iz filmov spomnimo kot hrupnega in brutalnega, pa tu podobnosti ni. Eclipse Cross se lahko v mesto pritihotapi. Baterija s kapaciteto 13,8 kWh omogoča okoli 50 kilometrov neslišne električne vožnje. Pri polni bateriji lahko voznik izbira med popolnoma električnim in hibridnim načinom, ko se baterija izprazni, pa jo z izbiro regeneracije oziroma polnjenja lahko med vožnjo aktivno polnimo. Pri tem bo motor seveda nekoliko bolj garal, pa tudi poraba bo v tem času večja, toda v približno 120 kilometrih vožnje se bo baterija skoraj povsem napolnila. Ker gre za priključno-hibridni pogon, bo vseeno najboljša odločitev redno polnjenje na polnilni postaji.

Galaktični bojevnik iz dežele vzhajajočega sonca

Z bolj umirjenim življenjskim slogom in možnostjo polnjenja v domači garaži se lahko večino časa vozimo na elektriko in temu primerno ceneje, če pa živimo nekoliko bolj dinamično in potujemo pogosteje in dlje, ali pa se nam ne ljubi čakati ob javnih polnilnicah, pa bo poraba zlezla tudi na 9 litrov na 100 km.

Kupec, ki se odloči, da bo nekoliko privarčeval z električno vožnjo, mora biti tudi pripravljen na nekoliko višjo začetno investicijo. Eclipse Cross namreč stane od dobrih 40.000 evrov naprej, cenejše različice pa ni, saj v ponudbi ni več klasičnega pogona, pač pa samo še priključni hibrid.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto