Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Udobje in estetika brez konkurence v segmentu
DS 4 Performance Line Plus E-Tense
Udobje in estetika brez konkurence v segmentu
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
13.07.2022 22:11

DS 4 se je na trg pripeljal kot prestižni predstavnik segmenta C, njegova najbolj prepoznavna karakteristika pa je eleganca. Čeprav je znamka imela ob lansiranju kot ciljno publiko v mislih predvsem moške srednjih let, pa je DS 4 po več parametrih ženski avto v najboljšem pomenu besede.

Urša Prosenjak

DS Automobiles je francoska znamka luksuznih vozil, ki se je predstavila leta 2009, sprva kot podznamka Citroena, od leta 2015 pa je samostojna znamka. Črki DS sta okrajšava za Different Spirit in Distinctive Series, čeprav se ime izvira iz modela Citroen DS, ki sta ga zasnovala Flaminio Bertoni in André Lefèbvre. Ime je tudi besedna igra, saj v francoščini kratica DS zveni enako kot beseda deessee, ki pomeni boginjo. Še več ženske energije prispeva trenutno vodstvo, saj je generalna direktorica Beatrice Foucher.

Udobje in estetika brez konkurence v segmentu

DS 4 Performance Line, ki mi je delal družbo nekaj dni, je športnejši predstavnik celotne DS 4 družinice, ponaša pa se z elegantnim dizajnom in napredno tehnologijo. Odlikuje ga prepoznaven svetlobni podpis s skupno 150 LED diodami v sprednjem delu, od tega 98 v dnevnih in pozicijskih lučeh, ki so narejene v slovenskem podjetju Hella Saturnus. Za piko na i je mojega spremljevalca krasila barva Chrystal Pearl, ki bi jo najlažje opisala kot kombinacijo zlate, srebrne in biserne z nežnim pridihom bledo rožnate, in poudarja njegove drzne in privlačne linije. Črna streha z električno pomično panoramsko streho ustvarja lebdeč vtis.

Udobje in estetika brez konkurence v segmentu

Zunanjost, pri kateri so se oblikovalci nadvse potrudili z vsemi detajli, prenaša filozofijo brezkompromisne estetike v notranjost, kjer so elementi intuitivno integrirani tako z vidika funkcionalnosti kot tudi stilske zasnove. Posebnost je majhen zaslonček ali drsnik na sredinski konzoli, s katerim upravljamo določene funkcije bližnjic, prepoznava pa tudi rokopis. Njegova edina slaba stran je ergonomska nevšečnost, saj je nameščen ob držalih za pijačo, zato sem nekajkrat po nesreči prekinila telefonski klic, ko sem segla po pijačo in se ob tem nehote dotaknila zaslončka. Tudi sicer je notranjost močno digitalizirana. Spregledati ne moremo projekcijskega zaslona, ki s pomočjo razširjene resničnosti posreduje informacije na vetrobransko steklo, da vozniku ni treba umakniti pogleda s ceste.

Udobje in estetika brez konkurence v segmentu

Upravljalna stikala so razvrščena v tri različna področja za bolj enostavno uporabo, najpomembnejše elemente pa krasi giljoširana dekoracija Clous de Paris, ki je nastala po navdihu luksuznega urarstva. Materiali so kvalitetni in prijetni na dotik, sedeži pa so sestavljeni iz kombinacije usnja, tkanine in alkantare. Sprednja sedeža sta nastavljiva v ledvenem predelu, nasloni za glavo pa omogočajo štirismerno nastavljivost.

Udobje in estetika brez konkurence v segmentu

Za pogon skrbi kombinacija priključnega hibrida in bencina. Skupna moč pogona je 165 kW, sestavljata pa ga 1,6-litrski motor s skupno močjo 133 kW in elektromotor, ki ga napaja 12,4 kWh baterija. Motor je povezan z osemstopenjskim avtomatskim menjalnikom, do stotice potrebuje 7,7 sekunde, poraba pa je odvisna od naše pripravljenosti na redno polnjenje baterije, v povprečju pa znaša slabih 5 litrov.

Udobje in estetika brez konkurence v segmentu

Vozne lastnosti so prijetne, takoj se opazi, da je dal proizvajalec velik poudarek udobju. Obenem je avto dobro vodljiv, opremljen pa je z aktivnim vzmetenjem, ki se uspešno spopada z neravninami na cesti. Med asistenčnimi sistemi najdemo že v osnovnem paketu obsežen nabor najsodobnejših tehnologij z omejevalnikom hitrosti, zaviranjem v primeru nevarnosti trka, parkirnimi senzorji in vzvratno kamero ter številnimi drugimi.

Udobje in estetika brez konkurence v segmentu

Za osnovno izvedbo hibridne različice Performance Line je potrebno odšteti 49.230 evrov, z dodatno opremo, kot jo je imelo testno vozilo in vključuje panoramsko streho, paket Easy Access z motoriziranimi prtljažnimi vrati in prostoročnim odpiranjem ter 360-stopinjsko kamero pa je njegova cena nanesla na 52.530 evrov.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto