Mazda je na slovenskem trgu predstavila svoj najnovejši in obenem največji model CX-60, ki prinaša nekaj novosti.
Novi Mazdin SUV, ki je prva Mazdina novost po dveh letih, ko se je predstavil povsem električni MX-30, uteleša vse znanje in vse vrednote znamke, kar mu daje položaj najbolj prestižnega modela v ponudbi. Zaznamuje ga oblikovalski jezik Kodo, duša gibanja, ki se ponaša z minimalističnim dizajnom in čistimi linijami. V notranjosti je kombinacija nikoli prej uporabljenih materialov, kot je javorjev les v kombinaciji s kromiranimi površinami in napa usnjem. Prvič se tudi predstavlja nova barva Rhodium bela, ki bo dopolnila Mazdino kultno barvo Soul Red Crystal.
Prva različica CX-60 ima hibridni pogon, omogoča pa do 63 km električne vožnje, prihodnje leto pa se bo ponudba razširila še z bencinskimi in dizelskimi pogoni. Motor je ena izmed izrazitejših novosti. Spremenili so obliko batov, da se vbrizgana mešanica goriva in zraka homogeno zmeša, hkrati pa so znižali temperaturo v motorjih, kjer se dogaja zgorevanje zmesi goriva in zraka.
Avto je zgrajen na novi platformi, narejeni za vzdolžno namestitev motorja. Velika medosna razdalja omogoča vgradnjo večjih motorjev in pogon na zadnjih ali vseh kolesih. Novost je 8-stopenjski avtomatski menjalnik brez pretvornika navora, ki je zaradi zmanjšanega upora in dodatnih dveh prestav je v primerjavi z dosedanjim šeststopenjskim menjalnikom za 22 odstotkov bolj učinkovit, območje optimalne porabe goriva glede na število vrtljajev pa je širše. Novo je tudi vzmetenje in princip delovanja. Središče nagiba je za vozilom, zaradi česar je spremenjeno gibanje okoli prečne osi vozila, rezultat pa je boljša vozna dinamika in udobje.
Revolucionarna novost je sistem za prepoznavo voznika in njegovih nastavitev. Avto s kamero prepozna obraz voznika in tako ve, ali je za volanom običajen voznik ali nova oseba. V sistem je mogoče vnesti podatek o višini, na podlagi katerega se položaj za volanom samodejno prilagodi. Seveda je možno prilagoditi še vrsto drugih nastanitev, ki se sestavijo v uporabniški profil voznika.
Cena hibridne različice se začenja pri dobrih 54 tisočakih. Po predvidevanjih bodo letos v Sloveniji prodali le 20 primerkov CX-60, prihodnje leto pa 70. Ne zato, ker ne bi bilo povpraševanja, pač pa bo znamka le toliko avtomobilov poslala v Slovenijo. Skupno predvidevajo pri Mazdi do 1400 prodanih vozil letno.
Prijava omogoča lažje komentiranje.