Ford je v Slovenijo pripeljal dolgo pričakovani Mustang Mach-E, ki prinaša zmogljivosti športnega avta z električnim pogonom.
Električni Mustang se je svetovni javnosti prvič prikazal že pred skoraj tremi leti, zdaj pa je končno prispel tudi k nam. Njegovo ime je sestavljeno iz poimenovanja merske enote za hitrost zvoka mach in črke E kot elektrika. Že zaradi tega ga lahko Slovenci nekoliko vzamemo za svojega, saj je Ernst Mach, po katerem se imenuje merska enota, poletja preživljal na Dolenjskem, kjer je po njem poimenovan celo hrib.
Sama sem električnega Mustanga prvič v živo videla že pred nekaj tedni, ko sem si v njegovi družbi ogledala muzikal Povodni mož, ki je prijetno presenečenje in osvežitev na slovenskem glasbenem in kulturnem prizorišču. Rdeči športnik je takrat molče »sedel« v dvorani Litostroj in bil središče pozornosti ljubiteljev umetnosti, tokrat pa sem se nekoliko pobliže in podrobneje podružila z njegovim belim bratcem.
Aerodinamična zunanjost v detajlih razkriva družinsko podobnost z legendarnim bencinskim Mustangom, vseeno pa je več kot očitno povsem drugačen avto. Pozornost pritegnejo gumbi namesto kljuk, velika panoramska streha in orjaški 15,5-palčni pokončen informacijsko zabavni zaslon, ki prinaša Fordovo najnovejšo tehnologijo Sync4.
Mustang Mach-E je na voljo s štirikolesnim pogonom ali s pogonom na zadnjih kolesih, s tremi paketi opreme in z dvema paketoma baterij, ki so postavljene med sprednjo in zadnjo osjo, kar zagotavlja nizko težišče. Osnovni paket 68 kWh baterij omogoča standardni doseg do 440 kilometrov, 88 kWh baterije pa doseg do 600 kilometrov. Podatki sicer veljajo le za pogon na zadnjih kolesih, štirikolesni pogon ima 50 kilometrov krajši doseg.
Mustang Mach-E pa je šele začetek Fordove električne revolucije. V prihodnjih letih namreč znamka načrtuje več električnih različic obstoječih in novih modelov. Mustang k nam prihaja iz Mehike, sicer pa bo težišče evropske elektrifikacije v tovarnah v Kolnu in v Craiovi v Romuniji, elektrificirana lahka gospodarska vozila pa bodo prihajala iz tovarne v Kocaeliju v Turčiji.
Prijava omogoča lažje komentiranje.