Honda Civic se vrača v svoji enajsti generaciji, a le s hibridnim pogonom.
V primerjavi s predhodnikom deluje novi Civic precej bolj uglajeno in elegantno, linije so umirjene, celoten videz je občutno subtilnejši. Podoben vtis daje notranjost z minimalističnim pristopom in ergonomsko zasnovanim voznikovim okoljem. Potniki so deležni spodobnega udobja tudi na zadnjih sedežih, kar je zasluga nekaj centimetrov daljše medosne razdalje, zaradi katere je Civic tudi nekoliko zrasel v dolžino. Armaturna plošča vsebuje kvalitetne materiale in dobro razmerje med analognim in digitalnim, postavitev gumbov je naravna in smiselna.
Kljub nizkemu sedenju je preglednost zaradi velikega vetrobranskega stekla zelo dobra, med vožnjo pa opazimo, da imamo opravka z dinamičnim avtom, ki se v hitrih zavojih dobro počuti in lepo vede. Vodljivost je dobra, prav tako je pohvalna njegova lega na cesti.
Če so dolgoletni lastniki prejšnjih generacij Civica upali, da bo najnovejša generacija postregla s surovo močjo in hrumenjem »pravega« bencinskega motorja, bodo razočarani. Na voljo bo vsaj v Evropi le kot hibrid e:HEV, kar pomeni, da ga sestavlja dvolitrski bencinski agregat, ki deluje le kot generator elektrike, kolesi pa poganja elektromotor. Skupna sistemska moč je 135 kW, kar je primerljivo 1,5-litrskemu motorju prejšnje generacije. Zaradi električnega karakterja ga odlikuje tiho in gladko speljevanje.
Posebnost novega Civica je tudi v dodatni opremi. Kupec ne more izbrati zgolj določenih opcij, lahko le v skladu s svojimi željami izbere določen paket opreme. Za vstopno različico bo potrebno odšteti slabih 32 tisočakov, najbolje opremljen Civic pa stane okoli 36.000 evrov, kar pomeni približno deset tisočakov višjo ceno, kot jo je ob prihodu imel njegov predhodnik. Predvidoma bo letos prodanih 40 primerkov, prihodnje leto pa okoli 200.
Prijava omogoča lažje komentiranje.