V začetku leta je na ameriškem Superbowlu Kia promovirala svoj model EV6 s prikupnim robotskim psom. Zahvaljujoč kampanji, v kateri je se Kia povezala z organizacijo Petfinden Forundation, je do danes več kot 22.000 zapuščenih živali v ZDA našlo nov dom.
Oglas z Robo Psom je bil eden najbolj izstopajočih na Superbowlu. Video je zbral več kot 2 milijona ogledov in veliko pozitivnih odzivov. V njem nastopa robotski psiček, ki je videti osamljen v trgovini z elektroniko, nato pa opazi mladeniča, ki je pravkar napolnil svojo električno Kio EV6, se vanjo vkrcal in odpeljal. Robo Pes steče za avtom in ga lovi skozi mesto, pri tem pa skače s strehe na streho. Ravno ko skoči, da bi pristal na avtu, se mu v zraku izprazni baterija. K sreči se vse dobro konča, mladenič napolni baterijo in kužka vzame s sabo.
Istočasno, ko je oglas navdušil na Superbowlu, se je začelo Kiino partnerstvo s Petfinder Foundation. Kia je organizaciji podarila pol milijona dolarjev za stroške posvojitev ljubljenčkov in donacija je dosegla svoj namen - v ZDA je bilo posvojenih 22.422 ljubljenčkov.
Podpredsednik trženja Kia America Russell Wager je ob tem povedal: »Kia je zavezana pomoči tistim, ki jo potrebujejo. To, da smo pomagali več kot 22.000 živalim v zavetiščih najti nov dom, je dokaz, da tovrstne pobude delujejo in izboljšajo skupnosti. V tem primeru smo pomagali s tem, da smo zmanjšali breme prenaseljenosti v zavetiščih za živali po vseh ZDA.«
Prkupen oglas z Robo Psom pa je medtem dobil nadgradnjo. Kia je izdala serijo NFT-jev, osnovanih na Robo Psu. Prvih 10.000 je bilo na voljo brezplačno, nato pa so dodali še 10.000 genrativnih NFT, kar pomeni, da algoritem naključno generira unikaten NFT. Slednji so na voljo za nakup, pri čemer bo 90 odstotkov izkupička prejela organizacija Petfinder Foundation. Poleg tega je bila v pogodbo na blockchainu zapisana 10-odstotna licenčnina. Vsakič, ko je NFT preprodan na sodelujočem sekundarnem trgu, dobi 10 odstotkov prihodka Petfinder Foundation
Izvršna direktorica Petfinder Foundation Toni Morgan ne more skriti navdušenja: »Izjemno počaščeni smo, da sodelujemo s Kia America. Njihova velikodušna donacija je pomagala številnim živalim najti nove domove v letošnjem letu.«
Sicer pa je pričujoča pobuda le del Kiinega programa Accelerate the Good – pospeševanje dobrega. V okviru programa so od leta 2019 v različne namene podarili več kot 14 milijonov dolarjev.
Prijava omogoča lažje komentiranje.