V Slovenijo je prišel težko pričakovani Peugeot 408, ki je oblikovno precejšen odmik od nekdanjih predstavnikov serije 4 in povezuje segment limuzin ter segment križancev.
Obraz je zelo podoben manjšemu bratcu, Peugeotu 308. Ima enak levji svetlobni podpis z dnevnimi lučmi v obliki čekanov, detajli na prednji maski, ki so odvisno od paketa opreme kromirani ali v barvi karoserije, sredi maske pa počiva nov logotip, ki smo ga prvič srečali na Tristoosmici, odslej pa ga bodo imeli vsi novi modeli, vključno s facelifti. Obliko je navdihnil fastback, kar pomeni spuščeno strešno linijo v zadnjem delu, vendar bolj postopno kot pri pravem fastbacku. V primerjavi s 308 in 3008 je pridobil nekaj centimetrov v dolžino, daljša je tudi medosna razdalja, ki pomeni več udobja za potnike zadaj. Zaradi višjega odmika od tal se sedi nekoliko višje, kar kaže na njegovo spogledovanje s segmentom SUV.
Notranjost je praktično enaka kot pri 308 – voznikovo okolje iCockpit, manjši prisekan volan in infotainment, ki bo s svojimi zmogljivostmi navdušil strastne privržence najnovejših tehnologij, voznikom, rojenim po letu 1995, pa bo vsaj v začetku povzročil še kakšen nov siv las.
V ponudbi so tri izvedbe pogona, dva hibrida z 1,6-litrskim bencinskim motorjem v povezavi z elektromotorjem in 1,2-litrski bencinski trivaljnik. V ponudbi ni več dizla, prav tako pa v ponudbi ni več ročnega menjalnika. Kupci lahko izbirajo med tremi paketi opreme: Allure, Allure Pack in vrhnji GT, pri čemer velja omeniti, da je serijska oprema vstopnega modela Allure že zelo bogata.
Kar se tiče prilagoditve zunanjosti je kupcem na voljo sedem barv karoserije, odtenek, ki so ga pri Peugeotu izbrali za lansiranje modela in velja za njegovo osnovno barvo, ki je na voljo brez doplačila, je modrozelena Obsession, privlačna barva, ki je glede na osvetlitev videti modra ali zelena.
Pri Peugeotu so si zastavili cilj 250 prodanih modelov v letošnjem letu, za zdaj z dobavnimi roki nimajo težav. Demografsko skupino, ki naj bi po oceni podjetja predvsem posegala po novem 408, so poimenovali »napredni hedonist«, gre pa za moške med 35. in 54. letom, večinoma živeče v osrednjeslovenski regiji, ki od avtomobila pričakujejo, da bo predvsem privlačen in hiter, pri nakupu pa jim je pomemben tudi ugled znamke. Izbira ciljne demografske skupine je nekoliko presenetljiva, saj je celotna linija 208, 308 in 408 ergonomsko ustreznejša za ženske (moški kolegi, ki v višino merijo več kot 170 centimetrov, praviloma tožijo nad utesnjenostjo v Peugeotovih modelih), prav tako je ženskam bolj na kožo pisana filozofija s poudarkom na estetiki in elegantnih linijah, ki jih Štiristoosmici ne manjka, nenazadnje pa tudi ne poznam moškega v štiridesetih, ki ne bi izgubil živcev z informacijsko-zabavnim sistemom, ki zahteva temeljito poglobitev, če želi voznik zmanjšati temperaturo ogrevanja, kar pa mu tako ali tako ne bo uspelo v manj kot šestih korakih. Osebno bi pričakovala, da bodo po novem Peugeot 408 posegale predvsem aktivne ženske med 25. in 40. letom, vendar Peugeotovi strokovnjaki že vedo, komu in zakaj so namenili svoj novi model.
Cena novega 408 se bo začela malce pod 30.000 evri za vstopni model – Allure z bencinskim motorjem, za najzmogljivejšo hibridno različico z najbolje založenim paketom opreme GT pa bo potrebno odšteti okoli 45.000 evrov.
Prijava omogoča lažje komentiranje.