Fiat Scudo se v letošnjem letu vrača na slovenske ceste.
Scudova zgodba se je začela že leta 1996, ko je na trg prišla prva generacija Fiatovega kombija, po dvajsetih letih in nekaj generacijah pa se je njegova proizvodnja končala. Zdaj se vrača prenovljen zunaj, znotraj in pod pokrovom motorja.
Na voljo bodo štiri izvedenke: tovorna Furgon, potniško-tovorna CrewCab in CrewCab Foldable ter šasija za individualna naročila, kasneje pa se bo pridružila še različica E-Ulysse. Vse različice so na voljo v standarni in podaljšani izvedbi.
Zunanjost je sodobnega videza, potniška kabina pa je zasnovana z namenom ponuditi vozniku občutek vožnje osebnega avta. V izvedbi Crewcab se v Scudu lahko potuje 5 do 6 oseb, potniški prostor pa se zlahka spremeni v tovornega. Tako v potniški kot tovorni uporabi so zelo priročna drsna stranska vrata.
Kupec bo lahko izbiral med dvema dizelskima motorjema, s prostornino 1,5 ali 2 litra, lahko pa se bo odločil tudi za električni pogon, kar je ena izmed največjih sprememb, ki jih prinaša nova generacija Scuda. Električna različica ima 100-kilovatni elektromotor, napaja pa ga baterija s kapaciteto 50 ali 75 kWh, doseg pa naj bi bil med 230 in 330 kilometri. Številka ni najvišja, toda na ta pomislek pri Fiatu odgovarjajo z drugimi številkami: 83 odstotkov uporabnikov lahkoh dostavnih vozil prevozi dnevno manj kot 200 kilometrov, kar 91 odstotkov pa jih prevozi manj kot 300 kilometrov v enem dnevu. Gre za evropske podatke, pri čemer dodajajo, da so slovenski podatki še nekoliko nižji.
Cena novega Scuda se začenja pri dobrih 27.000 evrih za vstopno različico, za električno izvedbo pa bo potrebno odšteti vsaj 38.000 evrov. Do konca letošnjega leta naj bi na slovenske ceste zapeljalo okoli 100 Scudov.
Prijava omogoča lažje komentiranje.