

Renault je svojega malega križanca Capturja kot terensko različico Clia poslal na trg pred približno desetletjem, kmalu po tem, ko se je začel vzpon segmenta, z njim pa je zapolnil vrzel, ki je nastala ob vse večjem povpraševanju po križancih. V drugi generaciji je dobil tudi novo hibridno tehnologijo E-Tech.
Captur je že v prvi generaciji kupce nagovarjal ne le s praktičnostjo in udobjem, pač pa tudi s privlačnim in živahnim videzom, ki so ga še poudarile različne dvobarvne kombinacije. Z drugo generacijo je dobil nekoliko večje dimenzije in posodobljene ter zrelejše poteze, v našem primeru pa še pridih razkošja s kombinacijo Oyster sive karoserije s črno streho in zlatimi vstavki ter črnim logotipom in napisom, ki mu daje zares privlačen in prestižen videz. Brez pretiravanja lahko priznam, da sem že ob prvem srečanju težko umaknila pogled z njega.
Estetika barve brušenega zlata in sijajne črne barve se nadaljuje tudi v notranjosti, kjer opazimo na volanu emblem E-Tech, ki nakazuje, da sedimo v modelu, ki trenutno predstavlja vrh ponudbe Capturja in s tem najzmogljivejši pogon ter bogat paket opreme. To razkriva tudi izbira materialov, ki delujejo zelo kvalitetno. Sedi se udobno visoko, preglednost je dobra. Na lebdeči sredinski konzoli najdemo USB vhode, ploščo za brezžično polnjenje telefona in prestavno ročico, pod njo pa je odlagalna površina, ki se nadaljuje proti sredini avta v prostor za dve pijači in naslon za roko, pod katerim je še dodaten predal. Nad sredinsko konzolo je na armaturni plošči pokončen zaslon na dotik, ki ga poznamo že iz drugih Renaultovih modelov. Čeprav je precej funkcij prenešenih tja, pa je upravljanje s klimo k sreči še vedno v domeni fizičnih gumbov pod zaslonom. Udobje na zadnjih sedežih je bolj pogojno, manjši odrasli in otroci se ne pritožujejo, večji pa imajo več težav. Nekaj centimetrov prostora lahko pridobimo s pomikom zadnje klopi nazaj, kar pa na drugi strani zmanjša prtljažnik. Ta v osnovi ponuja 326 litrov, prostornino pa lahko povečamo na 1.149 litrov, če zložimo zadnje sedeže.
Za pogon skrbi kombinacija 1,6-litrskega atmosferskega bencinskega štirivaljnika in 36 kW elektromotorja s skupno močjo 105 kW, ki jo na prednji kolesni par prenaša samodejni menjalnik multi-mode. Baterija s kapaciteto 1,2 kWh se polni z regeneracijo med zaviranjem in ob spustu po klancu navzdol, z uporabo funkcije B pa stopnjo regeneracije še povečamo. Zahvaljujoč samopolnilni hibridni tehnologiji je poraba skromna in ob umirjeni vožnji pade tudi pod 5 litrov, ob dinamičnih pospeških pa se ne bo povzpela čez 7. Vožnja je udobna in prijetna med drugim tudi zaradi uravnoteženih nastavitev podvozja z dokaj malo nagibanja, čeprav kakšne neravnine vseeno občutimo. Lega na cesti je dobra, kot najbolje opremljena različica pa E-Tech vsebuje tudi celoten nabor asistenčnih sistemov, ki jih je mogoče izbrati v Capturju, naš testni primerek pa je imel še opcijski paket Easy Drive.
Captur E-Tech Hybrid predstavlja dober napredek francoske znamke na poti k neizbežni popolni elektrifikaciji, v najnovejši izdaji pa se je tudi že otresel začetnih težav, ki so spremljale prve hibridne podvige. Za trenutno najbolje opremljenega Capturja je potrebno odšteti dobrih 30.000 evrov.
Prijava omogoča lažje komentiranje.