

Hyundai je organiziral kampanjo v podporo kandidaturi Busana za gostitelja svetovne razstave Expo 2030 in v Parizu v Franciji, v okviru katere je predstavil serijo edinstvenih umetniških avtomobilov.
Južnokorejski proizvajalec avtomobilov je ustvaril kar 10 umetniških avtomobilov, ki bodo predstavljeni na simpoziju Busan Expo in na K-Pop koncertu v Parizu med 9. in 15. oktobrom.
V Parizu bodo umetniški avtomobili razstavljeni v bližini zgodovinskih znamenitosti, vključno z Eifflovim stolpom in muzejem Louvre. Vsak od njih je ovit v pisan dizajn grafitov z znamenitimi podobami iz Busana, vključno z oceanskimi valovi, mostom Gwangan, galebi in sloganom, ki se glasi Busan je pripravljen. Vsak od umetniških avtomobilov je bil ustvarjen v sodelovanju s korejskim grafitarjem Jayem Flowom.

Hyundai si želi, da bi njegova kampanja v Franciji pripomogla k širjenju sporočila o kandidaturi Busana. Tema ponudbe Busana je »Preobrazba našega sveta, navigacija proti boljši prihodnosti«.
To ni prvič, da je največji južnokorejski proizvajalec avtomobilov podprl ponudbo Busana za gostitelja svetovne razstave Expo 2030. Lansko leto je med 172. generalno skupščino BIE v Parizu in forumom Davos v Švici januarja lani ovil nekaj vozil z logotipom Busan World Expo.

Prijava omogoča lažje komentiranje.