Najzmogljivejša različica Oplovega največjega križanca je presenetljivo vsestranska in je pisana na kožo praktično komurkoli. Nič ne bi imela proti, če bi športni Grandland našel trajni dom v moji garaži.
Opel Grandland je pred nedavnim doživel prenovo sredi generacijskega cikla, s čimer je izgubil črko X v imenu in dobil nov obraz, prenovljeno masko Visor, ki črpa navdih pri legendarni Manti, ki pa je dovolj, da občutno spremeni celotni videz avtomobila. Ponudbo je zdaj dopolnila še zmogljiva različica GSe s hibridnim pogonom.
Prenovljeni Grandland, Oplov največji križanec, je v ponudbi nadomestil Zafiro. A če je bila slednja družinski enoprostorec, je Grandland simpatičen večji avto, ki s svojimi elegentnimi in sodobnimi linijami kar kliče po razburljivih pustolovščinah. S svojimi karoserijskimi značilnostmi, kot je višje sedenje, morda deluje kot avto za starejše voznike, a s svojim športnim srcem v različici GSe bo več kot ustrezal tistim starejšim voznikom, ki jih v to kategorijo morda res uvršča letnica rojstva, avanturistični duh pa je ostal enak kot pred 20 leti.
Tisto, kar pa ni ostalo dve desetletji v preteklosti, je Grandlandova notranjost, ki je močno digitalizirana. Merilniki so digitalni, zaslon infotainmenta pa razkriva Oplovo sorodstvo s Peugeotom. Oba zaslona sta povezana v skupnem ohišju, ki je nekoliko upognjeno z namenom boljše ergonomije za voznika. Ostalo je še nekaj fizičnih gumbov in tipk, med drugim za glasnost in klimo, pod njimi pa je polička za brezžično polnjenje telefona. V splošnem je vzdušje v potniški kabini nadvse prijetno. Prostora je dovolj tako spredaj kot zadaj, asistenčni sistemi pa so ustrezno zanesljivi, da vozniku olajšajo delo.
Oznaka GSe razkriva, da se pod pokrovom motorja skriva nekaj več. Hibridni pogon, ki ga sestavljajo 1,6-litrski turbobencinski štirivaljnik in dva elektromotorja, po eden za vsak kolesni par. Kombinacija bencinskega motorja in elektromotorja je zadolžena za pogon prednjih koles, dodatni elektromotor zadaj pa za pogon zadnjih koles. Skupaj priključno hibridni pogon razvija moč 221 kW, 147 kW prispeva bencinski motor, prednji elektromotor doda 81,2 kW, zadnji pa 83 kW. Gre za najmočnejši pogon v ponudbi, ki zmore doseči najvišjo hitrost 235 km/h, do stotice pa potrebuje 6,1 sekunde.
Športno živahnost podpira tudi športno podvozje, ki vozniku solidno prenaša podatke o dogajanju na cesti, obenem pa omogoča udobno vožnjo tudi na bolj robati podlagi, za vse to pa so zaslužne posebne športne vzmeti in blažilniki.
Opel Grandland GSe je pravzaprav avto z dvema osebnostma. Med tednom je varčni zvesti oproda, ki nas na elektriko prepelje od doma do službe in nazaj, s postankom v trgovini in šoli ali vrtcu, konec tedna pa se prelevi v živahnega športnika, s katerim lahko polagamo ovinke (recimo) in pohajkujemo po podeželskih makadamih in izletih v neznano. Porabo je razumljivo težko oceniti, ker je odvisna od tega, koliko se bomo vozili na elektriko.
Še najmanj navdušujoča je cena. Z najvišjim nivojem opreme za las preseže 51.000 evrov, kar pa za prepričljiv komplet voznih lastnosti, udobja in zanesljivosti tudi ni pretirano.
Prijava omogoča lažje komentiranje.