Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Spretna in elegantna mucka za v mesto in na deželo
Ford Puma Titanium 1.0 Ecoboost
Spretna in elegantna mucka za v mesto in na deželo
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
27.11.2023 13:49

Z odhodom Fieste ostaja Puma eden najmanjših modelov v Fordovi ponudbi.

Urša Prosenjak

Ford Puma se je prvič pojavila na trgu konec devetdesetih, a s Pumo, kot jo poznamo danes, ni imela praktično nič skupnega. Trivratni kupe ni bil prav dolgega veka, že leta 2002 se je umaknil in o Pumi ni bilo govora vse do leta 2019, ko se je ime vrnilo, toda kot povsem drugačen model. Danes je Puma mali križanec, nekakšna prostornejša in terenska različica Fieste.

Velika mucka se vozniku, še bolj pa voznici, takoj prikupi. Njen obraz marsikoga spominja na Porschejeve modele, sicer pa ima mehke, zaobljene linije, spet pa ne toliko zaobljene, da bi delovala groteskno ali otročje. Njene elegantne poteze je pri pričujočem primerku še dodatno poudarila barva Desert Island Blue.

Spretna in elegantna mucka za v mesto in na deželo

V Pumi se sedi udobno, nekoliko višje, kar se za križanca spodobi, nastavljivost sedeža in volana po višini in globini sta že samoumevna, digitalni zaslon za volanom je dobro pregleden, osrednje mesto na armaturni plošči pa zavzema zaslon informacijsko zabavnega sistema. Sredinska konzola je razmeroma nizka, na njej pa najdemo klasično ročno zavoro poleg prestavne ročice in odlagalnih mest za pijačo, pod zračniki in fizičnimi gumbi za klimo pa se nahaja še postaja za brezžično polnjenje pametnih telefonov.

Spretna in elegantna mucka za v mesto in na deželo

Potniki na zadnjih sedežih se bodo peljali čisto spodobno, če le niso previsoki. V prtljažnik lahko spravimo 468 litrov prtljage, pod dnom prtljažnika pa najdemo še Fordovo inovacijo Megabox, priročno 80-litrsko banjico, kamor lahko spravimo mokre ali umazane predmete, vanjo pa lahko tudi nalijemo vodo, ker ima v dnu odtok, ki ga lahko po želji odpremo ali zapremo, to pa pomeni enostavnejše pranje banjice in omogoča tudi njeno uporabo na nešteto načinov, od pomivanja posode da taborjenju, do kopanja kužka.

Spretna in elegantna mucka za v mesto in na deželo

V vstopni različici Pume je za pogon zadolžen litrski trivaljnik Ecoboost z močjo 92 kilovatov ali 125 konjev, povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Poraba se je zadrževala okoli 6 litrov na 100 km. Na cesti se Mucka lepo obnaša, v mestu in na podeželskih cestah je okretna in lepo vodljiva, neravnin potniki ne občutijo pretirano, na avtocesti bi se prilegel kakšen dodatni konjič, ampak tudi brez tega se čisto lepo shaja. Za varno vožnjo skrbi širok spekter asistenčnih sistemov, od LED projektorskih žarometov s halogenskimi dolgimi lučmi in samodejnim preklapljanjem med zasenčenim in dolgim snopom, prepoznavanje prometnih znakov, opozorilo na menjavo pasu, nepogrešljiva pa je vsaj zame vzvratna kamera s prednjimi in zadnjimi parkirnimi senzorji.

Spretna in elegantna mucka za v mesto in na deželo

Med privlačne lastnosti vstopne različice Pume lahko nenazdanje prištejemo tudi ceno. Brez dodatkov jo lahko dobimo že za 22.590 evrov, naša pa je imela nekaj več opreme, kot denimo Paket udobje, Zimski paket in dodatno zatemnjene stranske zadnje šipe, zato je njena cena znašala 25.770 evrov.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto