Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Maratonec
Dacia Jogger Hybrid 140 Extreme
Maratonec
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
21.05.2024 18:01

Daciin paradni model Jogger je v nabor prednosti, ki jih lahko naniza v boju s konkurenco, z novim hibridnim pogonom dodal še varčnost.

Urša Prosenjak

Jogger je z rahlo prenovo sredi generacije dobil občutno prenovljen obraz, a ker so ga dobili tudi ostali modeli, je družinska podobnost še vedno močno prisotna. Na prednji maski je stari logotip v obliki grba nadomestil nov v obliki črk D in C, preobrazbo pa dopolnjuje še nekaj sprememb prednje maske in drugih detajlov, kar poskrbi za povsem nov in svež videz, ki pa še vedno ostaja značilno škatlast in že na zunaj razkriva prostornost in praktičnost.

Maratonec

V potniški kabini je obdržal praktične rešitve kot je držalo za telefon ob volanu, poleg držala pa je USB vtičnica za povezavo ali polnjenje, če imamo zelo kratek kabel. Lastnost, ki je ni bilo potrebno spreminjati in je tudi niso, je prostornost. Potniki v drugi vrsti se peljejo enako kvalitetno kot voznik in sovoznik, za drugo vrsto pa je ogromen prtljažnik, ki omogoča namestitev tretje vrste sedežev ali pa kompleta za kampiranje, ki sicer zavzame ves prtljažnik. Ergonomija voznikovega mesta se mi je zdela kar ustrezna, sedi se malce višje, kot bi pričakovali, če še nismo sedeli v Joggerju, saj se rahlo nagiba proti segmentu križancev, čeprav tja nikakor ne spada. Za volanom je prenovljen digitalni zaslon, ki je zdaj enak Renaultovemu, na njem pa opazimo tudi Joggerjevo novo odkrito prednost.

Maratonec

Ta se nanaša na to, kar najdemo pod motornim pokrovom. Hibridni pogon, povezan s samodejnim štiristopenjskim sekvenčnim menjalnikom, sestavljata 1,6-litrskim atmosferskim bencinskim štirivaljnikom z močjo 69 kW in elektromotor z močjo 35 kW. Družbo jima dela še 15-kilovatni zagonski alternator, za oskrbo z elektriko pa skrbi litij-ionska baterija kapacitete 1,2 kWh. Sistemska moč najzmogljivejšega in polnohibridnega Joggerja znaša 104 kW, ima pa 205 Nm navora. Še vedno ni ravno poskočen športnik, do stotice potrebuje okoli 10 sekund, pelje lahko največ 170 km/h, njegova prednost pa je nekaj drugega. S polnim rezervoarjem za gorivo lahko prevozi več kot 900 kilometrov. Poraba znaša pri kombinirani vožnji navdušujočih 5,3 litra, tudi v primeru, da nimamo v mislih varčevanja z gorivom in mu poskušamo pretegniti noge na avtocesti. Tekač je s hibridnim pogonom postal maratonec.

Maratonec

Tistih 900 kilometrov z enim rezervoarjem pa tudi ne bomo prevozili z muko. Jogger je solidno udoben, vodljivost je dokaj dobra, podvozje je uravnoteženo, njegova lega na cesti je dobra, dodatna teža, ki jo prispeva hibridni pogon, je ustrezno razporejena in daje občutek zanesljivosti.

Maratonec

Dacia Jogger Hybrid je v tem trenutku najboljše, kar znamka romunskih korenin in francoskega razvoja ponuja. Dacii zaenkrat uspeva krmariti skozi evolucijo na način, ki ji omogoča ohranjati to, kar je dobro, in izboljševati to, kar je še manjkalo. Njen paradni konj stane v osnovni izvedbi 28.000 evrov, testni je bil slaba dva tisočaka dražji zaradi nekaj malega dodatne opreme, kar je še dodaten plus.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2024 Njen Avto