Suzuki je v idiličnem ambientu gradu Strmol slovenski javnosti predstavil svoj najmanjši model Swift, ki je v četrti generaciji dobil nekaj novosti predvsem v notranjosti, na zunaj pa je ohranil veliko potez predhodnika.
Japonski proizvajalec je globalno namenil novega Swifta vsem generacijam, med katerimi izpostavljajo predvsem mlajše voznike. V Sloveniji je situacija nekoliko specifična, saj statistični podatki kažejo, da je povprečna starost kupcev avtomobilov katerekoli znamke pošteno čez 50. Povprečna starost Suzukijevih kupcev je 55, kupci Swifta pa so pravzaprav res nekoliko mlajši, njihova povprečna starost je 51 let. A njegova usmerjenost k mlajšim in tehnologiji naklonjenim kupcem se pozna pri evoluciji četrte generacije.
Skupinica srebrnih, rumenih in rdečih Swiftov nas je pričakala v spokojnem osrčju Gorenjske, družbo pa jim je delala še prenovljena Vitara, ki se je prišla samo pokazat in je sramežljivo kukala izza četice malčkov. Pogumneje in bolj suvereno se bo predstavila kasneje, na dogodku, ki bo posvečen samo njen. Tokrat je bila pozornost zbranih usmerjena k malemu Suzukiju segmenta B. Novost, ki jo najprej opazimo, je spremenjena prednja maska, ki je zdaj ovalne oblike, nov je tudi svetlobni podpis. V barvno paleto so dodali nekaj novih barv, med katerimi izstopata pastelno rumena in modra s slikovitim imenom brezmejno modra, ki je bila razvita posebej za ta model. Na voljo je tudi dvobarvna kombinacija s črno streho.
V potniški kabini je več opaznih novosti, začenši s prenovljeno armaturno ploščo, na kateri najdemo 9-palčni zaslon na dotik, ki je večji od predhodnika in omogoča brezžično povezavo z mobilnim telefonom. Prezračevanje, gretje in klimatizacijo upravljamo s fizičnimi gumbi, ki so obrnjeni proti vozniku in omogočajo intuitivno vožnjo. Materiali delujejo prijetno in razmeroma prestižno. Čeprav Suzuki Swifta predstavlja predvsem kot avto za dva, se bodo v njem dostojno peljali tudi potniki na zadnjih sedežih, če le niso previsoki. Prtljago bodo lahko spravili v prtljažnik, ki v osnovni prostornini meri 265 litrov. V splošnem je rdeča nit potniške kabine udobje in praktičnost, pri čemer za prvo poskrbijo mehki sedeži, za drugo pa številne odlagalne površine, omeniti pa velja tudi to, da so pri snovanju rešitev na področju digitalizacije imeli v mislih tudi najširši krog uporabnikov in vgradili tako USB-A kot tudi USB-C vhode, kar je pri ostalih proizvajalcih skorajda redkost.
Pod pokrovom motorja je v vseh različica 1,2-bencinski trivaljnik, ki se ponaša z nižjo porabo goriva, za to pa je zaslužna tudi blagohibridna pomoč. Kupci se bodo lahko odločali med ročnim in samodejnim menjalnikom, izbrati pa bo mogoče tudi štirikolesni pogon. Ta je za Suzuki zelo pomemben, saj že zdaj po njem poseže večina njihovih kupcev vseh modelov, s tem pa mali Swift postane še bolj vsestranski in eden redkih v svojem segmentu, ki ga lahko brez strahu pošljemo na brezpotja.
Varnostni sistemi so izpopolnjeni in posodobljeni, med njimi velja izpostaviti pomoč pri zmanjšanju hitrosti v ovinku, kjer avto zazna ovinek in pri ocenjeni preveliki hitrosti avtomatično zavira. Podobno je izboljšan tudi sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, ki omogoča vožnjo po idealni liniji skozi ovinek, pri vožnji naravnost pa dovoli vožnjo, ki zagotavlja boljša vidljivost.
V letošnjem letu namerava Suzuki prodati 120 primerkov modela Swift, med katerimi naj bi večino predstavljal prav novi model. Njegova izhodiščna cena je dobrih 16.000 evrov.
Prijava omogoča lažje komentiranje.