Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Ameriški raziskovalec za evropske električne pustolovščine
Slovenska premiera: Ford Explorer
Ameriški raziskovalec za evropske električne pustolovščine
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
05.07.2024 01:56

Ford je v Sloveniji predstavil svoj novi električni model. Explorer je tokrat zasnovan posebej za Evropo, z nekoliko manjšimi dimenzijami, ohranil pa je avanturističnega duha.

Urša Prosenjak

Pripravljen na avanturo, se glasi slogan novega električnega Explorerja, z njim pa so pri Fordu skušali zajeti to, kar terenec uteleša. Z ostrimi linijami in zaprto masko ima distinkten videz, s katerim izstopa med tekmeci. K temu pripomore še posebej zanj razvita kovinsko modra barva, ki je, mimogrede, kupcem na voljo brez doplačila. V notranjosti najdemo obilje odlagalnih površin, med katerimi velja posebej izpostaviti skrivni predal za ogromnim, 14,6-palčnim osrednjim zaslonom, ki ga moramo dvigniti, da dostopamo do predala, ko avto zapustimo in zaklenemo, pa se zaklene tudi predal. Posebnost je tudi 17-litrski predal v sredinski konzoli, pod naslonom za roke, kamor lahko shranimo celo manjšo torbo. Prostora za potnike prav tako ne primanjkuje, zahvaljujoč škatlasti obliki karoserije, v prtljažnik pa lahko zložimo za 470 litrov prtljage v osnovni konfiguraciji.

Kupci bodo lahko izbirali med zadnjim pogonom z enim elektromotorjem ali štirikolesnim pogonom z dvema elektromotorjema. Za zdaj je na voljo z zmogljivo baterijo kapacitete 79 kWh pri štirikolesni različici in 77 kWh pri različici z zadnjim pogonom, prihodnje leto pa prihaja tudi skromnejša različica z 52-kWh baterijo. Doseg po WLTP znaša do 602 km, moč polnjenja pa naj bi bila najboljša v segmentu in omogoča napolnjenje baterije od 10 do 80 odstotkov v 26 minutah pri različici z zadnjim pogonom in v 28 minutah pri štirikolesni izvedbi.

Explorer prihaja k slovenskim kupcem z dvema nivojema opreme, osnovnim in Premium, to pa zato, ker je že v osnovni različici zajeta skoraj vsa razpoložljiva oprema. S paketom Premium pa kupec za 2.700 evrov dobi še med drugim še boljše ozvočenje, večja platišča, matrične led luči in električno pomična prtljažna vrata.

Do konca letošnjega leta bodo predvidoma prodali 80 primerkov, Ford pa bo prve kupce, ki se bodo za nakup odločili do konca avgusta, razveselil še s posebnim darilom dobrodošlice – popustom v višini 500 evrov. Cena Explorerja se sicer začenja pri 48.400 evrov, s financiranjem in subvencijo pa se cena spusti na dobrih 40.700 evrov.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto