Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Premijska izkušnja in volumenska dostopnost
Mazda CX-30 e Skyactiv-X 186 Nagisa
Premijska izkušnja in volumenska dostopnost
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
08.10.2024 02:07

Mazda CX-30 je eden izmed bolj vsestranskih avtomobilov. Tudi tokrat je izpolnila in presegla pričakovanja.

Urša Prosenjak

Marsikdo je presenečen, ko sliši, da je CX-30 pravzaprav križanec. Na prvi pogled ni tako očitno, ker so njegove linije vendarle precej podobne kombilimuzinski sestri, Mazdi 3, ki si s CX-30 tudi deli platformo. Sprednji del je podaljšan in se zaključuje z značilno masko znamke, zadnji del pa je zaobljeno prisekan. V primerjavi s Trojko je CX-30 sicer nekoliko bolj dvignjen od tal in posledično se v njem tudi sedi višje, spet pa precej nižje kot v večini križancev. Tokratni primerek je imel posebno barvo Zirkon Sand, ki je še nikoli prej nisem videla na Mazdi, pa tudi na drugih avtomobilih zelo redko. Zeleno rjav vojaški odtenek deluje kar nekoliko kamuflažno, saj je od svetlobe in od okolice odvisno, ali bo barva videti bolj sivozelena ali bolj rjava. V vsakem primeru pa predstavlja zanimivo osvežitev.

Notranjost potniške kabine je prepoznavno Mazdina, z globlje pomaknjenim infotainment zaslonom, ki ga upravljamo z gumbom na sredinski konzoli, ne pa z dotikom. Digitalni zaslon za volanom je dobro pregleden, informacije o trenutni hitrosti pa spremljamo na projekcijskem head-up zaslonu. Notranjost je v terracotta-črni barvni kombinaciji, kar deluje nepričakovano prijetno. Materiali so kakovostni, kar še dodatno prispeva k premijskemu vzdušju. Ta se nadaljuje tudi med vožnjo, kjer hitro opazimo odsotnost odvečnega hrupa, prav tako pa ne bomo slišali škripanja plastike in podobnih neželenih zvokov.

Pod pokrovom motorja je blagohibridni dvolitrski e Skyactiv-X 186 z močjo 137 kW in navorom 240 Nm, povezan z natančnim, športnim, šeststopenjskim ročnim menjalnikom. O tehnologiji Skyactiv je bilo povedanega že veliko, zato samo spomnimo, da gre za tehnologijo nadzorovanega kompresijskega vžiga goriva brez svečke, pri nizkih vrtljajih deluje z vžigalno svečko, v srednjih pa je vžig kompresijski kot pri dizlu in obljublja manjšo porabo, ki je bila v našem primeru 6,5 litra na 100 kilometrov. Vožnja predstavlja ravnovesje med udobjem in športnostjo, nekoliko trše podvozje pa omogoča nekoliko več suverenosti tudi v ovinkih in na bolj razgibanem terenu. Pohvaliti in izpostaviti je potrebno tudi asistenčne sisteme, zlasti 360-stopinjsko kamero, ki omogoča pregled nad okolico avtomobila v vseh smereh, za nameček pa se ponaša še z odlično resolucijo.

Tokrat za spremembo pri ceni ne bom tarnala. Ob vse višjih cenah avtomobilov je aktualna cena Mazde CX-30 prava osvežitev, saj je za različico s paketom opreme Nagisa , kot je bil testni primerek, potrebno odšteti 33.390 evrov, kar pa je podoben znesek, ki ga je bilo treba odšteti za malce bolj opremljeno Mazdo CX-30 že pred dvema letoma. Pri tem ne smemo spregledati dejstva, da pri marsikateri znamki za več denarja dobimo precej manj. Ampak za Mazdo že tako vemo, da prinaša premijsko izkušnjo s volumenskega modela.a

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto