Raziskava Združenja nemških zavarovalnic kaže, da so ženske pogosteje huje poškodovane v prometnih nesrečah kot moški. Razlogov za to je več.
Eden od razlogov je, da ženske pogosto sedijo na nevarnejšem sovoznikovem sedežu ali vozijo manjše avtomobile.
"Tveganje za poškodbe pri sopotnicah je skoraj dvakrat večje kot pri sopotnikih. Tudi starejši so med vožnjo bolj izpostavljeni tveganju. Njihovo tveganje za poškodbe je do 3,5-krat večje kot pri mlajših," je povedala Kirstin Zeidler iz Združenja.
Dodaten razlog za hujše poškodbe pri ženskah je bolj mračne narave. Varnost v avtomobilih je večinoma prilagojena dimenzijam moških, to pa zato, ker na testnih trčenjih večinoma uporabljajo lutke v velikosti in obliki odraslega moškega. Standardizirana lutka je namreč težka 78 kilogramov in visoka 1,75 metra.
Za upoštevanje razlik med spoloma bi bili potrebni natančnejši senzorji, predvsem pa standardna uporaba tudi ženske lutke. Pred nekaj leti jo je razvila švedska znanstvenica dr. Astrid Linder, vendar uporaba lutke v velikosti 1,62 m in s težo 62 kg še ni uvedena v vseh testnih trčenjih.
Prijava omogoča lažje komentiranje.